Головна> Оформлення замовлення та політика повернення коштів

Оформлення замовлення 

1. Для здійснення Замовлення Покупець має на Платформі обрати відповідний Товар Продавця та Додати його у Кошик. Оформити Замовлення в Кошику шляхом залишення своїх контактних даних, визначених спеціальними полями та надання інформації про бажаний спосіб та адресу доставки. Після отримання контактної інформації, Адміністрація Платформи надсилає Покупцю за контактними даними, підтвердження оформлення Замовлення 

2.1. Покупець несе відповідальність за точність та правильність інформації, що надається при оформленні Замовлення. Обробка наданих Покупцем даних здійснюється з метою укладання договору купівлі-продажу товару та його належного виконання Продавцем.

2.2. У разі виникнення у Покупця питань, що стосуються властивостей і характеристик Товару, перед оформленням Замовлення Покупець може звернутися до Продавця за контактними даними, визначеними в повідомленні до Замовлення. 

3. Ціна Товару зазначається поруч з певним найменуванням Товару.  

4. Оплата Товарів здійснюється Покупцем самостійно, на сайті з використанням відповідних платіжних систем. Доставка здійснюється після повної передплати. 

5. Доставка Товарів здійснюється Продавцем Покупцю перевізником Нова Пошта, коштом Продавця.
5.1 Відправка посилок здійснюється з понеділка по п'ятницю з 16:00 до 17:00.

Графік роботи клієнтської підтримки Пн - Пт: з 9:00 до 18:00


Повернення коштів

У разі, якщо придбаний на сайті товар не підійшов Покупцю і Покупець бажає здійснити повернення коштів, це можна зробити за дотримання перелічених нижче умов:


1. Термін повернення

Повернути фізичний продукт та отримати повну компенсацію його вартості можна протягом 14 днів з моменту придбання.

2. Умови повернення коштів:

2.1 Для повернення коштів за товар, потрібно надіслати на електронну пошту care@muscimol1.com.ua лист з наступними даними:

— дата та час придбання

— назва товару 

— електронну версію документа, що підтверджує сплату вами повної вартості товару (квитанція з банку по цій транзакції)

— номер картки, на яку потрібно повернути кошти (це має бути та ж сама картка, що була використана при купівлі або інша, але оформлена на ту ж особу).

2.2. Повернути товар можна, відправивши новою поштою на відділення, з якого був отриманий товар. Зворотне доставлення оплачує відправник.